Post by complopercamo on Mar 12, 2022 1:22:49 GMT 5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Survive zombie apocalypse HAZE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Survive zombie apocalypse HAZE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monia helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Survive zombie apocalypse HAZE 2022 version ▞▞▞
Voimmeko pelata myös offline-tilassa?
Todella hieno peli, mutta kellarista joskus kun haluan poistua, se latautuu, mutta sitten se pysyy 3% latausajassa ja vie minut takaisin bunkkeriin, sitten minun on ensin mentävä ulos ja takaisin sisään, mutta muuten loistava peli
Peli on hieman viivästynyt eikä voi kokea pelattavuutta, toivottavasti viive poistetaan seuraavassa päivityksessä
Kiva peli
Paljon potentiaalia, sisältö puuttuu toistaiseksi. Jotkut bugit, kuten taitopisteiden katoaminen, esineiden pinoamattomuus, toiset ovat todella käynnissä, mutta kun olet päivittänyt seinän, sillä ei ole paljon tekemistä
Pidän pelistä todella paljon ja olen tällä hetkellä tasolla 32, mutta en ole vielä nähnyt kauppiaan myyvän Akm. Ole hyvä ja aseta akm saataville kauppiaalle, jonka haluan ostaa
ragdoll-fysiikka olisi hienoa
Upea peli! Hauskaa, innoissani nähdä lisää sisältöä. Mielestäni sinun pitäisi lisätä peliin kehittäjälinkki tuki.
Minä rakastan tätä peliä!!!!
Дорогие Разработчики! Эта игра достойна большего внимания и ресурсов! Я очень рада что вы работаете над ней и принимаете конструктивную критику со стороны пользователей. (Понимаю, вы очень заняты, но всё равно напишу, на будущее) 1. Можно сократить дистанцию занцию занятбора. 2. Пока много не играла, не знаю если такая функция присутствует - передвигать предметы в доме, барияди.Olen iloinen, jos jatkat samalla tavalla! Liza
5 tähteä. Loputon tila, kuten rajoittamaton zombieammunta voittaaksesi lyöntitason ja aallon.
Jäin jumiin oveen. Tarinassa olin. Toistaiseksi, mutta minun täytyy tehdä uudelleen. Kaikki voi taas. korjaat sen vian
Tässä pelissä on siistiä grafiikkaa ja se on erittäin rentouttava pelata. Ei ole kovaa hiontaa. Ei vaihteiston kestävyyttä (toivottavasti kehittäjä pitää sen sellaisena). Mutta ne eivät ole montaa sijaintia ja tehtäviä. Jos voit lisätä rosvoja ja interaktiivisempia npc-juttuja, se olisi mielenkiintoisempaa.
Ei juokse. Vain otsikkonäyttö. Mitä muuta voit odottaa roskalta Facebook-mainokselta?
Survive zombie apocalypse HAZE Veiksmas gvk
Olen todella tyytyväinen tähän peliin, toivon, että kehittäjät lisäävät sisältöä tähän peliin, Varsinkin enemmän säilytystilaa protoganist-taloon, Ja asekiinnitysten lisääminen tekee asepelaamisesta hieman, minulla on myös pieni ongelma tulevien tehtävien suhteen , Varsinkaan Chocolate-tehtävä ei näy ambulanssin suorittamisen jälkeen. Tee myös liivit, jotka näkyvät hahmon ulkonäössä, näin myös Fallout Tactics -viitteen , Pidin pelistä melko hyvin,
Pls lisää moninpeli, jotta voin kutsua ystäväni plsss
erittäin hauska! saako meillä lemmikkejä ole kiltti!!
Vau peli on niin siisti, mutta kaupungista toiseen on vähän vaikea päästä ja voitko lisätä asioita
L peli
On hyvä peli. Jos vain lisäät näppäimiä: kuten juoksu ei tunne toimintaa tällä säätimellä ja kyykkynäppäimellä 2 varastilaa varten. Lisää kameratyyppiä, kuten Fps tai tps. En näe grafiikkaa, kun kamera lisää tyyppejä zombipomoja/välipaloja/susi/oluita/lintuja/ja muita eläimiä. Ja lisää esineitä ja esineitä askartelujärjestelmään, kuten ruoka/vaatteet/... Ruoanlaittojärjestelmä. Ja muutakin tekemistä Like Sims -talossa. Tiedän, että tarvitset lisää animaatiota, mutta se on niin upea, kuten Sit/take bee/hoppy
Peli on erittäin hieno, mutta voitko tehdä tallennuspainikkeen ja pidentää päivä- ja yökiertoa ja lisätä resursseja, kuten kasvikuitua, jotta voin tehdä vaatteista siteitä ja parantaa itseäni hieman helpommin.
Viikon kokemus on erittäin siistiä. Rakastan tällaista grafiikkaa. Muuta aidan ja aseiden ulkonäköä, kun päivitämme niitä. Se näyttää niin siistiltä. Laajenna myös sijaintia mahdollisimman pian. Lisää tehtäviä, tuntuu tylsältä pelata ilman haasteita. Kiitos kehittäjille.
Pidän todella pelistä sm tämä peli on sileä ja niin hyvä jatka samaan malliin
Pidän siitä juuri niin kuin pidän, mutta lisää ominaisuuksia plz
Pidän pelistä, se toimii niin sujuvasti ja grafiikat ovat mukavia, mutta voin ehdottaa, että auton akku on helppo saada, sitä on vaikea saada, se on silti minun mielipiteeni, mutta muuten rakastan konseptia, jatka samaan malliin
Annamme tälle pelille hyvän arvostelun siinä toivossa, että siitä tulee päivitetympi ja parempi kuin kaikki muut genren pelit
eh
Mielenkiintoinen idea ja paljon potentiaalia, mutta aikaisin kehitetyissä peleissä on odotettavissa monia ongelmia. Monet kirjoitusvirheet, hyökkääminen ja turvatoimien kerääminen on ärsyttävää, koska sinun täytyy napauttaa ja sitten pitää painettuna sen sijaan, että pidät kiinni. Kaikkea ei ole vielä käännetty venäjästä englanniksi. Suosittelen palkkaamaan hyvän kaksikielisen henkilön, joka osaa kääntää sujuvasti kaiken venäjästä englanniksi.
Hölmö
Päivitä pls
Hei, päivitin pelin, enkä voi pelata sitä, ja sanon, että se on päivitettävä.Korjaa tämä ongelma
Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game Аркады upu
Survive zombie apocalypse HAZE Veiksmas gvk
Rakastan peliä, joka on tällä hetkellä poistettu, koska puhelimessani ei ole tallennustilaa, mutta asenna sen uudelleen toivottavasti aikaisemmin, mutta kaiken kaikkiaan rakastan sitä toisin kuin noita askartelupenkkisimulaattoriselviytymispelejä
Mahtava,
Hieno peli, lisää myös tarina
Magabda
Fantastinen peli!! Rakastan sitä!! Yksi SUURI ongelma!! Päivä 3 ei lataudu!! Korjaa mahdollisimman pian!!
Todella hyvä peli 😍😍
Tee tästä pelistä avoimempi maailma helpottaaksesi aseiden hankkimista, joita varten olen pelannut peliä ja olen edelleen jumissa kirveen ja zombien kanssa ympäri vuorokauden ja joka 5. päivä saat zombilauman
Okei grafiikka, toistotila on viallinen. Peli on kerätä resursseja, rakentaa kotia, deaktivoida zombeja. Yritti taistella zombeja vastaan kirveellä, hahmo ei hyökkää automaattisesti tai edes satuta zombeja ollenkaan. Sen lisäksi peli on peruspelisi (rakenna pohjaa hyökkäysaaltojen väliin), mutta koska et voi puolustaa tai taistella, peli on vakavasti rikki. Kiva kosketus on liikkuvat auringon varjot, jotka osoittavat päivän kulumista. Koska peli on pohjimmiltaan rikki, se poistetaan 5 minuutin pelin jälkeen.
Vuoden huonoin peli, heitä tämä peli pois
Rakastan peliä ja iloinen, että delveperit viestivät takaisin
Avaan tämän ja valitettavasti peli on lähellä.